Kokybės garantija

Visos LaukoBBQ.lt parduodamos prekės yra skirtos Europos regiono rinkai, todėl visoms prekėms taikomi gamintojų nustatyti garantiniai terminai ir reikalavimai. Pagal Europos Sąjungos direktyvas visoms prekėms yra taikomas ne trumpesnis nei 24 mėn. garantinis periodas.


Jei nutiktų taip, kad LaukoBBQ.lt internetinėje parduotuvėje pirkta prekė garantiniu laikotarpiu sugedo:

  • Prekei, sugedus garantiniu laikotarpiu, garantinis remontas atliekamas nemokamai;
  • Garantinį remontą atlieka autorizuoti serviso centrai;
  • Pateikiant prekę garantiniam remontui pakanka turėti pirkimo dokumentą arba užpildytą garantinį lapą (jei jis konkrečiai prekei yra reikalingas);
  • Gamintojo garantija netaikoma natūraliai susidėvinčioms prietaisų dalims ir esant mechaniniams pažeidimams. Tačiau iškilus problemai, visada rekomenduojame susisiekti su LaukoBBQ.lt el. paštu: [email protected], arba telefonu +370 635 84510, ir bus suteikta reikiama informacija, bei pasiūlytas priimtiniausias problemos sprendimo būdas.


Papildoma informacija

Pagal Lietuvos Respublikos įstatymus, dauguma atvejų pakanka turėti pirkimo dokumentą (kasos čekį, sąskaitą-faktūrą ar lizingo sutartį) jei jame yra tiksliai nurodytas gaminys. Toks dokumentas patvirtina prekės įsigijimo datą ir asmenį, kuris įsigijo įrangą. Pardavėjo garantinį lapą papildomai pateikti būtina tik jei pirkimo dokumente nėra tiksliai nurodytas įrangos modelis (tuomet garantiniame dokumente turi būti nurodyti įrangos identifikavimo duomenys). Tačiau jei siuntoje neradote garantinio lapo ir neramiai jaučiatės, prašome kreiptis į LaukoBBQ.lt el. paštu: [email protected], arba telefonu: +370 635 84510, ir mes Jums patikslinsime dėl konkrečios prekės garantinio aptarnavimo, bei suteiksime Jums visą reikiamą pagalbą, reikalui esant atsiųsime garantinį lapą paštu.


Garantiniai įsipareigojimai nutraukiami šiais atvejais:

  • Atsiradus gedimams dėl stichinių nelaimių (žaibo, potvynio, žemės drebėjimo);
  • Atsiradus gedimams dėl netinkamų eksploatavimo sąlygų;
  • Atsiradus gedimams ar pažeidimams dėl valymo, skutimo, subraižymo;
  • Prietaisas buvo sąmoningai ar dėl neatsargumo, sutrenktas, sugadintas, ardytas;
  • Prietaisas buvo naudojamas ne pagal paskirtį;
  • Atsiradusius gedimus šalino gamintojo neįgalioto serviso darbuotojas/asmuo;
  • Prietaisas buvo naudojamas nesilaikant naudojimosi instrukcijos bei garantinio rašto taisyklių